На Тростянеччині запрацював "Розумний колл-центр"


Тростянецька міська рада повідомила мешканців громади про впровадження інноваційної системи — «Розумного колл-центру». Це нововведення забезпечує цілодобовий доступ до інформації, щодо режиму роботи ЦНАП, відділів соціальних послуг, землевпорядкування, переліку адміністративних послуг, звернень громадян та житлово-комунальних послуг.

Впровадження «Розумного колл-центру» надає жителям громади наступні переваги:
- оперативне отримання точної інформації стосовно документів, вартості та процедур надання адміністративних послуг;
- можливість самостійного вирішення типових запитів через прослуховування інформації від автовідповідача;
- пряме з'єднання з необхідним спеціалістом шляхом вибору відповідного пункту меню.
Вхідні дзвінки приймаються миттєво, а частина запитів обробляється в автоматичному режимі, що значно оптимізує процес обслуговування громадян. 
В реалізації даного проєкту допомогла швейцарсько-українська Програма EGAР.  
Для отримання інформації треба набрати номер «Розумного колл-центру» (05458)66290 з мобільного або 6-62-90 зі стаціонарного телефону.
Комментариев: 0
Добавить комментарий