Микола Смілик - за смородинських залізничників. Залізничники - за Смілика!

У вівторок у залізничників Смородинського вузла відбулася велика нарада. Її проводив сам Микола Уманець - керівник Південної залізниці. Приїхав разом з усім сумським керівництвом залізничного відділку. 

В актовій залі депо зібралися керівники смородинських структурних підрозділів. Прийшло і багато рядових працівників - локомотивників, ремонтників, станційників, енергетиків та інших. Людей цікавило головне питання - збереження колективу.

В першому ряду серед присутніх ми помітили і зовсім "непрофільну" для залізниці людину - аграрія Миколу Смілика. Приблизно через годину все ста­ло зрозумілим - Микола Васильович дочекавшись, коли всі виступили, підійшов до президії і попросив слова. Пояснив, що як кандидат у народні депутати на це має право. 

І його запросили до трибуни. 

  

- Хоча я все життя працюю в сільському господарстві, але точно знаю, як керівник аграрного товариства, що високі результати нашої праці неможливі без стабільної роботи транспортної галузі. Ми вирощуємо - ви перевозите. Для мене робота залізничників на рівні роботи вчителя, лікаря чи рятува­льника. Але я знаю ва­шу головну сьогоднішню тривогу - це можлива реорганізація Смородинського відділення.  Цього неможна допустити. Крім того до мене, як кандидата у депутати, вже були звернення стосовно цих ризиків. 

Але за час, коли я сиджу на цій нараді разом з вами, з вуст ваших керівників, я вже почув чітку позицію - депо ніхто не скорочує, податки платяться до місцевих бю­джетів, обсяги роботи зростають, си­туація нормалізується.

І справді, допоки Миколі Смілику надали слово, керівник Пів­денної залізниці сам не раз торкався цієї теми, навколо якої, як з`ясувалося, більше вигадок і піару місцевих керівників влади, зокрема міської, аніж існування справжньої проблеми. 

- Локомотивне депо є і буде, обсяги робіт зростають, - підтвердив і начальник локомотивного депо Смородине. 

Порадувала залізничників новина і про те, що вже розроблена нова система їхньої оплати праці, яка дозволяє підняти розміри заробітків. Крім того, оплата праці буде прив'язана до прожиткового рівня і відповідно автоматично підвищуватиметься при зростанні цього показника. Про це сказав залізничникам і Микола Смі­лик, який перед приїздом до залізничників вивчав ці нормативні акти.

Зав`язалась цікава дискусія, яка зрештою аграрія - кандидата у депутати - перетворила у однодумця залізничників. Його виступ не перебивали і спри­ймали цілком привітно. Навіть задавали питання. Не втримався і висловив свою позицію керівник Південної залізниці.

- Я не політик, але сьогодні мені сподобалася небайдужа позиція директора сільгосп­підприємства Миколи Смілика. Коли така лю­дина буде у Верховній Раді, то ми матимемо там надійного нашого партнера, який буде відстоювати і ін­тереси нашої галузі. Я тепер в цьому не сумніваюсь, - висловив свої враження Микола Ума­нець. 

Сам же Микола Смі­лик, відповідаючи на запитання присутніх, зізнався, що звик нести відповідальність за свої слова та вчинки і має необхідні навички, досвід та наснагу для впровадження якісних законодавчих змін, щоб економіка працювала, щоб кожна родина якомога шви­дше відчула позитивні зрушення.   

- Я мав би за честь, за вашої підтримки, представляти інтереси нашого регіону і держави в цілому у Верховній Раді України. Зі свого боку, даю слово ініціювати та підтримувати важливі для українців законопроекти й сприяти процвітанню нашої Сумщини!

Микола Смілик досидів до кінця наради, на якій уважно вислухав все, що говорили залізничники. А коли офіційна частина завершилася, ще довго розмовляв у неформальній обстановці. А потім зайшов до музею і на пам'ять про цю зустріч передав з власної колекції облігацію залізничного транспорту, якій біля півтори сотні років. 


Експонат відразу ж перенесли до музею.

 Ось так і вийшло, що Микола Смілик - за смородинських залізничників, а залізничники - за Смілика.   

Комментариев: 0
Добавить комментарий