Залізничний і автовокзал об`єднають: у Тростянці приступили до реалізації унікального проекту

   
   З настанням сприятливої погоди у Тростянці Сумської області відновилися роботи з відновлення об`єктів, що постраждали внаслідок повномасштабного вторгнення росії в Україну. Проводяться вони в рамках експериментального проєкту, де серед інших робіт передбачається відновлення двох вокзалів - залізничного, який був серйозно пошкоджений в результатів артобстрілів, та автобусного, який постраждав ще більше, тут замість будівлі суцільні руїни. 

   Замовником робіт виступає Служба відновлення і розвитку інфраструктури в Сумській області. Як розповів начальник відділу проектів відновлення соціальної інфраструктури цієї Служби - Сергій Красніков, в кінці листопада минулого року було проведено тендер із визначенням підрядника на відновлення обох вокзалів. А нині вже ведуться підготовчі роботи, облаштовуються будівельні майданчики і починаються демонтажні роботи. 
   Проект відновлення вокзалів є унікальним і модерністським - за проєктом залізничний вокзал і автобусну станцію поєднають в одній будівлі. Стару будівлю автостанції відновити неможливо, вона підлягає повному демонтажу. Але офіс автостанції перенесуть в будівлю залізничного вокзалу. Там будуть окремо розташовані білетні каси, а спільним залишиться зал очікувань.
   Автобусні платформи також наблизять до будівлі залізничного вокзалу, збудувавши їх поруч. Зроблено це буде для зручності людей, в тому числі і для забезпечення доступності маломобільних груп населення. То ж, вийшов з вагона потяга, зайшов у вокзал, купив квиток, вийшов із залу на автобусну платформу - і поїхав далі у потрібному напрямку. Тим більше, що дорога через Тростянець - це автомагістраль національного значення Н-12, по якій можна їхати до Сум, Харкова, Полтави і далі.


   Проєктом передбачені також прокладання зовнішніх мереж, нової водо-  каналізаційної та електромереж. Буде побудована резервна трансформаторна підстанція, яка при потребі забезпечить і залізничні організації, і всю привокзальну площу такими ж потужностями електроенергії, які ті споживають в нормальному робочому режимі.

   Відновлювальні роботи, відповідно до робочого плану, триватимуть до кінця листопада 2024 року. Зараз погоджуються дозвола на початок будівельно-монтажних робіт. А також доробляється робоча документація. 

   Вперше цю концепцію відбудови двох вокзалів і поєднання їх в одній будівлі запропонували у березні 2023 року, коли у Тростянці перебував Президент України. Гаранту сподобалось.
- Загалом цікавих ідей у відбудові Тростянця немало. Як і ризиків, які є в усьому - кордон з росією за 30 кілометрів, підрядників не густо і з фінансуванням можуть виникнути проблеми. Але ми повинні йти вперед, ставити нові і нові завдання, аби зрештою довести всій країні, що попри все Україна відбудовується, - резюмує Сергій Красніков.


вебсайт/обліковий запис створений та обслуговується за фінансової підтримки Європейського Союзу. Його зміст є виключною відповідальністю Редакція газети “Новини Тростянеччини Тиждень”  і не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу
Комментариев: 0
Добавить комментарий