В рамках урядового проекту відбудови у Тростянці першою відновлять автодорогу


Ремонт однієї з ключових транспортних артерій Сумської області - дороги через Тростянець автошляху Н-12 Суми - Полтава,  став першим об`єктом, який дав старт масштабного відновлення зруйнованих орками об`єктів в Тростянецькій громаді. Йде до того, що він стане першим і у здачі в експлуатацію запланованих до відбудови суспільно-значимих об`єктів. Про це місцевому медіа «Тиждень» розповів Олександр Анохов - начальник дільниці ТОВ  «Автомагістраль-Південь», яке і виконує ремонт дороги в Тростянці.


"Загальна довжина дорожнього полотна, що відновлюється - 2,9 кілометра. Ця ділянка дороги пролягає центральною частиною міста. Починається навпроти магазину "Севар-хліб" і далі йде по всій вулиці Благовіщенській і далі по вулиці Вознесенській за останній павільйон міського ринку "Європейський". Ми приступили до виконання робіт наприкінці липня минулого року. І практично до кінця 2023-го проводили підготовчі роботи. У 2024 році будуть виконані остаточні роботи. З механізмів у нас задіяно два великих колісних екскаватори, асфальтоукладчик, фреза, три екскаватори-навантажувачі, три котки, міні-навантажувачі. Крім того, залучалися заправна машина, водовозка, чотири самосвали для транспортування будівельних відходів. Загалом в минулому році на ремонті дороги щодня працювало біля сорока чоловік, дві третини з яких - це дорожні працівники, а також до десяти інженерно-технічного персоналу - начальник ділянки, виконроб, два майстри, геодезисти, лаборант. Використовували практично весь світловий день - вахтовим методом. При такій організації робіт ми працюємо по максимуму - із 7-ї ранку і до 19-ї.

При цьому ніякої спішки, все чітко і з суворим дотриманням вимог технологічних процесів. За цим у нас особливий контроль. Крім того, дорожники знають, що капремонт дороги у Тростянці - об`єкт, який робиться за урядовою програмою і ініційований Президентом України. Тут когось підвести ми не маємо права. Тому і відповідальність підвищена. Все це і складається разом у злагоджену, продуктивну роботу, аби виконати заплановане з максимальною якістю і у визначені строки.

Робиться і придорожня інфраструктура – тротуари, освітлення, примикання з другорядними дорогами, зупинки для громадського транспорту. Ми навіть місцями від­но­влюємо комунальні водогони, каналізації, які проходять під дорогою чи поруч, там, де вже зношені труби. Бо вважаємо, що краще замінити гнилі системи зараз, коли йде ремонт по всій трасі, ніж потім комунальники будуть руйнувати новенький тільки но прокладений асфальт.

Перед нами поставлене завдання - зробити капітальний ремонт дороги. На нашому рахунку десятки побудованих магістралей, транспортних розв`язок, гідротехнічних споруд. І наше визнання в інших регіонах ми підтвердимо і в Тростянці. За всіма нашими обрахунками ми повинні завершити всі роботи не пізніше липня цього року. Будемо прагнути вкластися у строки і подарувати тростянчанам задоволення від проїзду побудованою нами дорогою.


Додамо, що ремонт проводиться в межах реалізації урядового експериментального проєкту від­новлення населених пун­ктів, що постраждали внаслідок збройної агресії росії відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №283 від 4.08.2023 р. Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України є головним розпорядником та відповідальним виконавцем бюджетної програми. Одержувачем бюджетних коштів та замовником робіт є Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області. 

Комментариев: 0
Добавить комментарий