Владислав Бухарєв береться допомогти рідній Сумщині і сусідній Харківщині електрифікувати залізницю

Розмови про необхідність електрифікації руху по залізничним коліям на Сумщині ведуться з 2011 року. У 2015 році в урядових програмах нарешті з`явилась інформація про намір електрифікувати перші 64 км ділянки «Ворожба — Суми — Люботин». Наступного - 2016 р. – в плани вписали виконати роботи з електрифікації ще на 161 км на цій ділянці.

На жаль, далі намірів ні обласна влада, ні уряд не пішли. Потреба ж величезна, адже електрифікація цієї залізничної дільниці дасть можливість Сумщині скоротити витрати на перевезення пасажирів і вантажів, прискорити та здешевити пасажирські та вантажні перевезення.

Допомогти місцевій владі в цьому питанні взявся народний депутат від «батьківщини» Владислав Бухарєв. Як повідомив він сам на своїй сторінці в Фейсбук, сьогодні, ним було направлено депутатські запити до Прем’єр-міністра України Volodymyr Groysman та Голови Комітету Верховної Ради України з питань транспорту Ярослав Дубневич з метою вирішення питання з фінансування (5,0 млрд. грн.) та виконання робіт з електрифікації дільниці Південної залізниці протяжністю 239 км від станції Ворожба Сумської області до станції Люботин Харківської області, що сприятиме більш ефективному економічному розвитку Сумщини та Харківщини.

«Під час особистих прийомів протягом останніх років до мене, як народного депутата України від Сумщини, неодноразово зверталися представники громади та депутатського корпусу області щодо необхідності вирішення питання з електрифікації дільниці Південної залізниці протяжністю 239 км від станції Ворожба Сумської області до станції Люботин Харківської області.

Починаючи з 2010 року через відсутність електрифікації значно скоротилися обсяги вантажної та пасажирської роботи на залізничних станціях Смородине, Суми, Ворожба, Конотоп.

Історично в області сформувалися міста залізничників, такі як Тростянець, Ворожба, Конотоп, життєдіяльність яких та доходи місцевих бюджетів напряму залежать від діяльності підприємств залізничного транспорту (локомотивних та вагонних депо, пасажирських дільниць, підприємств з ремонту і обслуговування рухомого складу залізниці)».

Народний депутат пообіцяв тримати це питання на своєму контролі, а з іншого сподівається на швидке та позитивне вирішення цього питання відповідальними посадовцями владних органів.

Комментариев: 0
Добавить комментарий