В період з квітня по липень 2021 року в Тростянецькому районному суді Сумської області проводилося анонімне опитування громадян щодо якості функціонування суду.
Дослідження проводилося громадською організацією «Бюро правничих комунікацій» за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID). Вперше опитування проводилося в режимі онлайн, коли будь-хто з учасників судових проваджень міг взяти в ньому участь, заповнивши анкету.
Респондентам Тростянецького районного суду було запропоновано відповісти на низку питань, де потрібно було вказати оцінку за п`ятибальною системою.
Отримані результати свідчать про високу оцінку відвідувачами якості роботи Тростянецького районного суду: понад 90% респондентів дали оцінку «високо» та «добре», а середня оцінка всіма респондентами склала 4,10.
Високими є результати повноти, ясності та доступності інформації - середній бал склав 4,29. Щодо зручності та комфортності перебування у суді, респонденти оцінили цей показник у 4,25 бали.
Найбільш критично було оцінене дотримання строків судового розгляду - 4,01.
Таким чином середній інтегральний показник за вимірами якості становить 4,18 бали.
В ході проведення опитування від респондентів запитувалися пропозиції щодо конкретних змін, які необхідні для покращення роботи Тростянецького суду. Відвідувачі вказали, що у суду є проблеми з фінансуванням поштових відправлень, на необхідність встановлення пандусу для осіб з інвалідністю, а також термінал для сплати судового збору.