Вздовж Гребениківки, через Боромлю і нарешті Тростянець – таким є маршрут Великого будівництва, ініційованого Президентом В.Зеленським, на Тростянеччині. Національну трасу Н-12, яка пролягає територією Боромлянської і Тростянецької ОТГ Сумської області "вдягають" в сучасний європейський асфальт. Служба автомобільних доріг Сумської області, за результатами проведеного тендеру, повесні уклала угоду з переможцем торгів - підприємством "Автомагістраль "Південь", яке і виконує сьогодні всі роботи.
Загалом, капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава, що проходить Сумщиною на ділянці км 71+000 – км 75+220 обійдеться державі у біля 120 млн. грн. Але гроші того вартують - це буде практично нове будівництво з влаштовуванням надійного фундаменту та покриття шосе доріг.
Cьогодні по всій протяжності автодороги від Гребениківки до Тростянця ведуться будівельно-монтажні роботи. На одних ділянках виконується розпушення зношеного покриття, на інших – потужна техніка вирівнює профіль дороги щебенево-піщаною сумішшю, в іншому місці вже приступили до оброблення основи цементом, облаштування основи дороги різними шарами дорожнього покритя з крупнозернистої асфальтобетонної та інших сумішей.
Це, безсумнівно, створює певні незручності для водіїв, адже доводиться їхати лише по одній полосі, доки інша ремонтуєтьсяі. Тому доводиться раз-у-раз зупинятися і чекати доки відкриють рух. Але водії все розуміють і ні про які претензії не йдеться.
Вже почалося капітальне будівництво дороги і в Тростянці. Тут вже проводять фрезерування верхнього шару асфальтобетону. Далі підготовлятимуть піщано-щебневу суміш, а потім укладатимуть двошаровий асфальтобетон.
Готуються містяни і до того, що з 21 травня у Тростянці буде закрито рух транспорту та пішоходів на центральному шляхопроводі над залізничними коліями. Служба автомобільних доріг у Сумській області вже повідомила про це і місцеву владу, і мешканців, пообіцяла ремонт провести якісно і швидко. А поки доведеться користуватися об`їзною дорогою, яка у Тростянці побудована не так давно.
То ж, Тростянеччина в очікуванні великих змін з дорогами. Це не менш важливо і в плані прикладу. Адже ініційоване Главою держави Велике будівництво нарешті покаже місцевим чиновникам, як треба підходити до організації будівництва комунальних доріг. Поки що місцеві керівники навчилися лише обіцяти. Так, у Тростянці за останні кілька років нових повністю побудованих доріг так і не з`явилося. Зазвичай, обмежуються так званим ямковим ремонтом. Або капітально якщо і відремонтують, то лише початок якоїсь вулиці – і полишають роботи «на колись». З десяток таких вулиць сьогодні в Тростянці, де далі кількох сотень асфальту ремонти доріг «позаморожені» на невизначений час.
На Тростянеччині люди схвалюють Велике будівництво, не безпідставно вважають, що Володимир Зеленський залишиться в історії України тим Президентом, після якого в Україні нарешті з`явиляться справжні дороги.