Два роки дискомфорту у сполученні між Сумами, Полтавою і Харковом позаду - про це вже точно можуть казати водії. Старий міст через Ворсклу на автошляху Н-12 “Суми-Полтава”, збудований ще у далекому 1960 році, йде в історію. Новий міст 1 жовтня урочисто відкрили.
І ось 1 жовтня 2019 року відбулося перерізання стрічки на об`єкті і перша машина проїхала по новій смузі реконструйованого мосту. У рамках реконструкції поруч із старим мостом було зведено першу чергу нового мостового переходу. Реконструкцію проводив «Сумимістобуд», що виграв тендер у червні 2017 року.
Роботи здійснювалися одночасно з двох сторін новобудови.
Урочиста подія відбувалася за участі в.о. губернаторки І.Купрейчик, багатьох посадовців обласної адміністрації, Служби автомобільних доріг, будівельників, підрядників та субпідрядників, які працювали тут від сходу до заходу сонця два роки.
Тут варто згадати ще одну людину, з якої все це й почалося - екс-народний депутат України Владислав Бухарєв. Це його депутатський запит до премєр-міністра Гройсмана, оприлюднений на 6-й сесії Верховної Ради 24 лютого 2017 року, і створив передумови для виділення коштів з Державного бюджету України для проведення будівництва нового мосту через річку Ворскла в селі Климентове.
Не раз після того В.В.Бухарєв особисто інспектував об`єкт, піклувався аби графіки будівництва і фінансування “не ламалися”, а коли роботи на ньому з різних причин призупинялися, знову і знову звертався до уряду чи персонально до міністра інфраструктури В.Омеляна. Очевидно, обласному керівництву варто було б запросити колишнього нардепа по цьому округу В.Бухарєва на відкриття продукту його піклування - мосту, який справді народжувався “в муках”.
За словами заступника начальника Служби автомобільних доріг у Сумській області Сергія Овчаренка вартість ремонтних робіт цього мосту становить 141,6 млн. грн. Наразі витрачено 73,6 мільйона гривень. Це - кошти державного бюджету, митного збору та кредитні кошти.
То ж, довгоочікувана подія відбулася. Втім, як показала дійсність, відкрити міст - не означає пустити по ньому рух. 1 жовтня, на жаль, машини так і не поїхали по новозбудованій смузі. Того дня чи то через зіпсований світлофор, який з одного боку чомусь горів одразу і зеленим, і червоним світлом, чи то через те, що інспектуючі служби так і не прибрали заборонячих дорожніх знаків, але рух по новому мосту того дня так і не відкрили. Всі автомашини, як і останні два роки, їхали старою невідремонтованою смугою.
Хоча, чесно кажучи, мало хто з водіїв від того нервував. Бо ніхто з них ще не знав, що губернаторка перерізала стрічку, що міст вже був відкритий. А фактично - ще був закритий.
Відразу після відкриття руху автотранспорту першою частиною мосту дорожники планують розпочати реконструкцію другої смуги. Для завершення робіт необхідно 68 мільйонів гривень.
Всі причетні до цього об`єкту сподіваються, що наступного року знову зберуться і ще раз переріжуть символічну стрічку на урочистому відкритті - тепер вже цілісного об’єкту.
- admin
- 1 октябрь 2019
- 1 476
- 0