Про це розповів журналістам голова правління АТ “Укрзалізниця” Володимир Жмак. Але почнеться ця робота не раніше 2022-го року.
- У нас у проєкті є електрифікація ділянки Ворожба - Суми - Тростянець - Люботин. Передбачаємо у цьому році зробити відповідний проєкт і у наступному приступити до електрифікації за умови, що державна підтримка “Укрзалізниці” буде не разовою, а продовжиться й у 2022 році та наступних роках. Щодо ремонту колій, передусім ми ремонтуємо ті ділянки, де є обмеження швидкості – 20 км/г. Тому ремонт колій буде відбуватись за принципом найбільшої потреби, – сказав Володимир Жмак.
Ділянка від Ворожби до Люботина через Суми, про яку йдеться, – це 235 км залізниці. У Державному бюджеті на 2021 рік грошей на неї не передбачали. Електрифікація взагалі доцільна в українських реаліях, і це не тільки екологічний аспект. Електрифікація доцільна з економічної точки зору, бо перевезення на електриці суттєво дешевші, аніж на дизелі, відповідно, це призводить до зниження витрат залізниці. Також дозволяє підвищити ефективність перевезень, підвищуючи швидкість. На підготовку проєктної документації гроші виділені з держбюджету. Це не фінплан “Укрзалізниці”.
Нині у межах Сумської області електрифіковані близько 250 км залізниці. Останню ділянку – 76 км від Конотопа до Ворожби – ввели в експлуатацію у 2010 році.
- admin
- 4 март 2021
- 897
- 0