Охтирське управління Головного управління ДПС у Сумській області повідомляє, що адміністративні послуги та необхідні довідки можна отримати в електронному вигляді, зокрема:
-Довідка про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами державної податкової служби;
-Витяг з реєстру платників ПДВ за формою №2-ВР;
-Витяг з реєстру неприбуткових установ та організацій;
-Реєстрація реєстратора розрахункових операцій;
-Реєстрація розрахункових книжок;
-Реєстрація КОРО.
Інші довідки/документи видаються виключно в паперовій формі відповідно до норм чинного законодавства та за відсутністю механізмів видачі їх платникам податків в електронному вигляді.
Це зокрема:
-Довідка про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи);
- Підтвердження статусу податкового резидента України;
- Реєстрація платника єдиного податку;
-Витяг з реєстру платників єдиного податку;
-Включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій;
-Перереєстрація неприбуткового підприємства (установи, організації) у Реєстрі неприбуткових установ та організацій;
-Взяття на облік ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами/алкогольними напоями;
-Довідка-розрахунок для банку, відповідно до наказу Міндоходів від 09.09.2013 №453 (додаток 1);
-Довідка про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску (додаток 2);
-Довідка про сплату акцизного податку (для отримання спирту);
-Довідка про сплату акцизного податку (для отримання марок акцизного податку);
-Взяття на облік/погашення податкового векселя.
Нагадуємо, що усю інформацію щодо надання адміністративних послуг, режиму роботи Центру обслуговування платників тощо можна отримати на субсайті «Територіальні органи ДПС у Сумській області» (http://sumy.tax.gov.ua/) у закладцi «Центри обслуговуваня»
Охтирське управління ГУ ДПС у Сумській області